Menu buttonMENU    UK Free TV logo News
securesearchsettings

 

 

Click to see updates
To join, leave or change ukfree.tv updates by email, enter your email address here:
 

Read this: Misleading Sky TV ad banned by watchdog |Media |The Guardian

Summary: Seven viewers said that when they enquired about the offer it was only available if they subscribed to a Sky multiroom package. BSkyB said it was running two Sky HD box and installation offers, one for new customers and one for existing customers. The ASA said the TV advert was misleading because it did not make clear that installation was not free for existing customers. - guardian.co.uk

Read full article: www.guardian.co.uk link icon  Misleading Sky TV ad banned by watchdog …



Lots more recommendations to read at Trends - ukfree.tv.
Summaries are done by Clipped-Your articles and documents summarized.

Comments

Your comment please
Please post a question, answer or commentUK Free TV is here to help people. If you are rude or disrespectful all of your posts will be deleted and you will be banned.







Privacy policy: UK Free Privacy policy.