menuMENU    UK Free TV logo News



Click to see updates

Read this: BBC News - Q A: ITV Digital sabotage claims

Summary: Its main shareholders were ITV companies Carlton and Granada. Nonetheless, it provided several channels to On Digital, including Sky Sports and Sky One, on a subscription basis. The company rebranded as ITV Digital in 2001, but went into administration within a year. - link

BBC News - Q A: ITV Digital sabotage cla…

Transcriptions done by Google Cloud Platform.

Lots more recommendations to read at Trends -
Summaries are done by Clipped-Your articles and documents summarized.


Your comment please
Please post a question, answer or commentUK Free TV is here to help people. If you are rude or disrespectful all of your posts will be deleted and you will be banned.

Privacy policy: UK Free Privacy policy.