Menu buttonMENU    UK Free TV logo News
securesearchsettings

 

 

Click to see updates
To join, leave or change ukfree.tv updates by email, enter your email address here:
 

Read this: Sky magazine tax loophole saved broadcaster up to £40m a year - Media - The Guardian

Summary: Accounts show most of the income from Sky magazine was recycled back to Sky TV. The broadcaster had been saving millions in VAT by charging satellite customers a nominal 2.20 a month for the Sky magazine, using a tax loophole that has now been closed. The saving, at about 3 to 4 per person, would have amounted across Sky's 10 million subscribers to at least 30m to 40m a year. - guardian.co.uk

Read full article: www.guardian.co.uk link icon  Sky magazine tax loophole saved broadcas…



Lots more recommendations to read at Trends - ukfree.tv.
Summaries are done by Clipped-Your articles and documents summarized.

Comments

Your comment please
Please post a question, answer or commentUK Free TV is here to help people. If you are rude or disrespectful all of your posts will be deleted and you will be banned.







Privacy policy: UK Free Privacy policy.